dinsdag 18 december 2012

Dag 14: Kerstboom zetten en sollicitatie nabellen.

Het is weer een lang weekend geweest, Lisa had vrijdag vrij genomen omdat ze op haar vrije maandag gewerkt had. Echter heb ik alsnog mijzelf kunnen concentreren en de tijd genomen voor een open sollicitatie te schrijven naar een bouwmanagement/adviesbureau welke mijn visie delen in duurzaamheid en manier van bouwen/werken.
Taak nr. 1 vandaag: na bellen. Emailen is prima om directe informatie over te brengen, maar het is erg statisch en emotieloos, dus vindt ik het belangrijk om te bellen zodat, 1. ik hun stem en gevoel kan horen en 2. dat zij mij kunnen horen praten op het niveau wat benodigd is voor de functie. Dergelijke dingen kan je namelijk niet op papier zien.
Het weekend stond in de ban van de kerstboom. Zondag hebben we een boom gehaald (wat zijn die dingen duur!) en hebben deze zondag avond met z'n allen versierd. Nadat Zoe Isobel de eerste bal kapot gooide snapte ze dat deze van glas zijn en dat ze er voorzichtig mee om moet gaan.
Maandag heb ik Lisa wat rust gegund en ben ik samen met Zoe Isobel naar haar vriendin Sara geweest, lekker in de regen naar de boerderij en Genneper parken om de eentjes te voeren...
Wat brengt deze week? Ik heb enkele blogs voorbereid en zal natuurlijk de diverse websites afgaan voor vacatures. Afgelopen week heb ik enkele relaties gevraagd om een referentiebrief te schrijven voor mij, zodat ik deze kan gebruiken voor mijn sollicitaties. Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen hier direct tijd voor heeft, dus zal ik ze eind deze week nogmaals bellen wanneer ik nog geen reactie heb ontvangen.


1 opmerking: